Pages - Menu

wtorek, 3 września 2013

Jak fajnie urządzić małe mieszkanie, beże i biel

Szperając w internecie trafiłam na super stylizację małego mieszkania w Bratysławie. Całe urządzone jest w jasnych barwach, przeważa biel i jasne beże. Super efekt czystości, lekkości wnętrza. Jak dla mnie super. Łazienka urządzona w delikatnych szarościach. Fajne, nowoczesne wnętrze, z dodatkami ograniczonymi do minimum. Mieszkanie sprawia wrażenie ciepłego i przytulnego, całe jest bardzo spójne kolorystycznie.
 Jedynym elementem, nad którym bym zastanowiła to kolor podłogi, no ale to już rzecz gustu:) Taka też fajnie wygląda.







 Fotki znalezione na freshome.com

3 komentarze:

  1. Powiem szczerze, że łazienka troszkę za ciemna, jeśli chodzi o mnie. Wolałabym coś w jaśniejszych kolorach i aby dopasowała się do nich moja pralka. Jest ona tak naprawdę standardowa, kupiona na stronie https://www.oleole.pl/pralki,_Electrolux.bhtml no ale powinna jakoś ładnie wpasować się w całe wnętrze. Też tak uważacie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń