Pages - Menu

środa, 26 lutego 2014

Balkon, jak zagospodarować przestrzeń

Nieuchronnie zbliża się piękny czas... pobudka dla balkonu :) Mój jeszcze śpi zimowym snem, ale już czekają nowe donice na pnącza, nowe pomysły. Uwielbiam ukwiecone balkony i tarasy. Co prawda nie mam dużych zdolności do pielęgnacji kwiatków, ale bardzo się staram...Zastanawialiśmy się nad montażem markizy, ale chyba pozostaniemy przy dużym parasolu. Mieszkamy na drugim piętrze w dwu-piętrowym bloku, także balkon jest w 100% nasłoneczniony, a co za tym idzie salon też (mieszkanie zachodnie). Na szali markiza - klimatyzacja wygrała ta druga.. A cień będzie od parasola :)
Wszystkie rośliny, które kupuję muszą baaardzo lubić słońce :) Sprawdziłam i polecam surfinie, petunie (wieczorkiem potrzebują dużo wody), pelargonie, rumianek, turki, heliotrop (pięknie pachnie), lawenda - możecie spokojnie wystawiać na słońce, u mnie przeżyły największe upały. Pamiętać tylko trzeba, aby wieczorem bardzo obficie podlać. 
Marzy mi się bardzo ukwiecony balkon, co postaram się powolutku realizować.
Super pomysłem są też różnego rodzaju kwietniki czy półeczki, jednak u mnie niszczą od deszczu :/

wiele razy spotkałam się też z deskami tarasowymi na balkonach,  na pewno dużo cieplej w stopy :)

Dziś kilka podkradzionych inspiracji balkonowych:)

       fotki: stylemotivation.com, interiordesign.com, forum.motokobiety.pl

       fotki: tapja.com, lushome.com, homemydesign.com

Znalazłam też kilka fajnych gadżetów balkonowych, jak grill na barierkę cz praktyczny stoliczek :) 
      fotki: glaubdes.net, modishspace.com, designyoutrust.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz