Pages - Menu

niedziela, 2 marca 2014

Ceglana ściana w domu, biała czy naturalna?

Od dawna za mną chodzi ceglana ściana... Moje zamiary utwierdził ostatnio brat, opowiadając o firmie, która robi cięte cegły - na ścianie wyglądają jak naturalne, a są w postaci grubych kafli, co znacznie ułatwiłoby mi montaż... Oczywiście zamierzam się z tym zmierzyć sama :)) Największy problem mam z wyborem ściany...
Myślicie, że duża ściana byłaby ok? Mam układ pokoju: dwie długie ściany na przeciwko siebie, a na krótszych ścianach balkon no i aneks. I tak myślałam czy nie położyć tego na jednej z tych długich ścian (4 metry długość), tylko boję się troszke czy nie przytłoczy mi 20 m pokoju...
Zawsze ratunkiem jest jeszcze pomalowanie na biało i 'odciążenie' :)
Mam nadzieje, że swój plan niedługo zrealizuję, choć czeka na mnie paczka mozaiki, którą zamówiłam niedawno :)
Eh, remonty, remonty ;)) Ciągle w głowie mam jakieś zmiany, ale cieszę się swoją pasją :))
Życzę miłej niedzieli !!:)
Pozdrawiam Was cieplutko:))
   

foto: homedit.com, urzadzamy.pl

    foto: czasnawnetrze.pl


  foto: fashionitka.pl
  foto: m.urzadzamy.pl
      
               foto: lovingit.pl


              fotki: urzadzamy.pl

Tak naprawdę kolorów cegieł można tworzyć mnóstwo, jednak ja chyba najbardziej jestem za bielą i naturalną cegłą. Ciekawe też mogą być szare... Myślę, że sporo fajnego efektu daje też punktowe oświetlenie takiej ściany.

To na tyle w kwestii ceglanych ścian :))

Pozdrawiam mocno!! :)


1 komentarz:

  1. Ja właśnie zastanawiam sie nad taką ścianą w kuchni, ale też przeszło mi przez myśl aby zastosować coś takiego jak Fototapeta do kuchni. Może ktoś z was w swojej kuchni ma taką fototapetę i może mi powiedzieć jak się ona spisuje? Na wizualizacjach wygląda to na prawdę ciekawie

    OdpowiedzUsuń