Pages - Menu

wtorek, 11 marca 2014

Panele na ścianę, które wybrać?

Ostatnio pisałam o swoim projekcie z ceglaną ścianą. Cały czas projekt jest aktualny :) Kolega niedawno powiedział, że szuka firmy, która wykona mu na ścianie panele betonowe... i bardzo mnie zainteresował tym tematem. Naprawdę fajny efekt dają takie duże 'arkusze' betonowych paneli na ścianę np. tło dla telewizora, bądź wykończenie całej ściany. Materiały imitujące strukturę betonu zyskały ostatnio wielu fanów, jeśli chodzi o wykańczanie wnętrz. I całkowicie się z nimi zgadzam:) Może do salonu, to dla mnie już zbyt nowocześnie (wolę cieplejszy styl), ale w kuchni czy łazience jak najbardziej. Szczególnie, że sam kolor betonowych paneli jest teraz baardzo na topie. Coraz częściej spotykam się z szarymi wnętrzami w przeróżnych stylizacjach. 

Szare odcienie są dla mnie takie 'uniwersalne' jeżeli chodzi o dobór dodatków, świetnie komponują się z kontrastowymi barwami, mocna żółć, fiolet, róż. Co nie znaczy, że nie można połączyć go z bielą i błękitem jak ja to uczyniłam ;)
Decydując się na tego typu ściany możemy dobierać stopień 'porowatości' (nie wiem czy tak się na to mówi), czy beton ma być gładki czy mniej bądź bardziej porowaty.

 foto: concreate.pl


Mocowanie może być ukryte za płytą, bądź widoczne na czterech rogach płyty (tak chyba wygląda ciekawiej)





Dużym plusem tego materiału jest też możliwość wybranie koloru od bieli poprzez szarości do grafitu. Nie wiem jak z ciężarem...Top może być pewien problem przy samodzielnym montażu :)



  foto: concreate.pl


  foto: home-u.pl


 foto: palapa.pl


   foto: bryla.pl, deko-rady.pl


Pozdrawiam mocno :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz