Pages - Menu

wtorek, 1 kwietnia 2014

Prosty, klasyczny design w loftach

Witajcie po dłuższej przerwie :)

Tak strasznie nie lubię na dłużej rozstawać się z blogiem :) W głowie krążą coraz to nowe pomysły :) Mam takie wewnętrzne postanowienie, aby codziennie coś nowego wpisywać, myśli uciekają dalekooo i później denerwuję się, że zapominam o czym miałam pisać :)
Nawet jak nic nie napiszę to z wielką przyjemnością czytam i czytam Wasze blogi, aż mnie zastanie ciemna noc ;))Ale to jest to co lubię i cieszę się z Wami tą pasją - moją i Waszą :))


Wszechobecna w nowoczesnych wnętrzach szarość podsunęła mi do głowy pomysł na poszukanie jakiś fajnych inspiracji dotyczących loftów. Byłam ciekawa czy faktycznie większość urządza takie mieszkania, właśnie z dominacją szarości, bieli czerni - taki troszkę surowszy design czy wręcz przeciwnie, ciepłe przytulne wnętrza. Tak sobie myślę, że chyba nie ma to reguły. Na pewno w loftach fajnie wyglądają dodatki z metalu, drewna, betonu czy cegły - naturalne, proste wnętrza. 

foto: examiner.com


Przyznam się, że nigdy nie gościłam w takich wnętrzach, a chętnie bym to uczyniła ;)
Pozostaje podglądać w gazetkach czy internecie :)) Uuuu zauważyłam, że w takich industrialnych klimatach ważnym elementem jest tak lubiana przeze mnie cegła ;)

foto:examiner.com

Pokażę co tam wyszperałam:)

foto: trendland.com

foto: homeadore.com


foto: trendir.com

Duże możliwości daje wysokość takich mieszkań, możemy tworzyć wielkie otwarte przestrzenie, bądź antresole na biuro, sypialnie czy kącik
 do relaksu ;))

foto: busydoor.com

foto: home-designing.com

foto: vangviet.com

foto: homemodish.com


Słonecznego dnia!!!

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz